Hollywood - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: Bernie

Blijf op de hoogte en volg Bernie

09 Maart 2010 | Verenigde Staten, Florida

sommmige van jullie zullen het wel weten andere nog niet ik moest gisteren naar de doctor (longarts) omdat de doctor aan boord niet meer verder wist wat hij kon doen aan mijn hoest! ik hoest al 6 weken.
Dus niks om me zorgen over te maken alleen maar een oorontsteking.
ik zit momenteel in een hotel in Florida's Hollywood. het is best een goede locatie want alles is in de buurt! een hoop hotels restaurantjes en winkels! dus van alles te doen!
voor de rest heb ik niet zo veel nieuws morgen vlieg ik naar Aruba waar ik zodra ik geland ben gelijk aan boord stap. en dan moet ik verder met het voorbereiden van droogdock want dat is ook al binnen 5 weken! we gaan 8 dagen in droogdock en er moet een hoop gebeuren. om maar even op te sommen (voor de zeevarende onder ons) de meeste zullen hier niet al te veel van snappen!
1 uitlaatgassen ketel bodem overnieuw inlassen.
2 sludge (afval olie) tanks schoonmaken, en stoom verwarming coil repareren
3 uitlaatgassen ketel en boiler afsluiters vervangen repareren lappen.
4 hotwell schoonmaken en verven
5 er was meer maar heb mijn lijst niet bij!
dat is het wel voor nu ga even lekker naar het strand tot volgende keer



  • 09 Maart 2010 - 16:46

    Lia:

    Beterschap Bernie en groetjes aan Cristina als je ze weer ziet aan boord.
    Guido en Lia

  • 09 Maart 2010 - 18:28

    Lidewij:

    Bernie,
    Heel veel beterschap.
    Waarom moet je naar een longarts als je een oorontsteking hebt.

    Lidewij

  • 09 Maart 2010 - 21:11

    Karolien,:

    Hallo Bernie,

    Wat leuk weer wat van je te lezen, wel jammer dat je niet helemaal fit was!
    Hollywood...wouw zal wel mooi zijn daar, geniet er maar van hoor.
    O, wat hoorde ik, wat leuk dat je moeder en Jan ook aan boord komen!?
    Altijd gezellig bekende uit nederland op bezoek!
    We wensen je beterschap en nog een goede vaart.

    Vele groetjes Bernie ook aan Cristina, van Emiel en Karolien.

  • 09 Maart 2010 - 21:13

    Jamaica:

    Hoi,

    Das niet fijn al zolang aan het hoesten, maar gelukkig dat het niets ernstig is. Een oorondsteking is goed te genezen.

    Geniet maar even van het hotelletje en dan weer hard aan de slag zo te lezen.

    Ik ben weer terug in Nederland, maar ik kan je zeggen het is hier koud. Bij jouw is het vast lekkerder warm.

    Groetjes van Jamaica.

  • 12 Maart 2010 - 14:58

    Elly En Frank:

    Hallo Bernie,

    Wel even rot voor je dat je ziek geweest bent, maar het gaat nu hopelijk weer goed met je.
    Ik lees ook, dat je nu op Aruba bent, nou is het zo dat Elly en ik op 19 maart naar Aruba vertrekken voor een vakantie.
    Wij zijn er dan t/m 2 april.Het zou ontzettend leuk zijn als wij jou daar kunnen treffen, uiteraard als je nog niet weg bent.
    Wij logeren in Perle D'Or, dat ligt aan de Boegoeroei in Noord.
    Het is een complex waar voornamelijk stagiares zitten.
    Wie weet zien we je daar en anders een hele goede reis en geniet er van.
    Groeten van Elly en Frank


  • 13 Maart 2010 - 11:06

    Brigitte:

    Hoi Bernie,

    Gaat het al wat beter?
    Kun je wel vliegen met een oorontsteking, lijkt me niet zo prettig. Flink druppelen ws.
    Veel succes met de onderhouds/reparatie werkzaamheden, flinke klus. Tot de volgende keer.

    Groetjes Brigitte, Martien & Berend

  • 16 Maart 2010 - 23:15

    Ricardo:

    Hi Bernie,

    Hopelijk gaat het allemaal weer een stuk beter met je.
    En nu zul je wel weer lekker aan het werk zijn, succes verder.
    Nog een hoop te doen he: )
    Geniet nog van je mooe tijd.

    Vele groetjes,

    Ricardo

  • 21 Maart 2010 - 15:21

    Bernie:

    volgende cruise komen we weer in curacao ik denk rond de 31 ste of de 1ste dus kan net! Ik ben van plan om rond 11 uur de wal op te gaan! Kunnen wel afspreken groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernie

I don't like flying and cold weather so i don't know why i am here

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 98306

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 27 December 2009

Panamakanaal

22 Juli 2005 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: