lang geleden - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu lang geleden - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu

lang geleden

Door: Bernie

Blijf op de hoogte en volg Bernie

02 Maart 2010 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Het is weer al lang geleden dat ik iets getypt heb! Hier gaat alles uitstekend!
Ik ben momenteel druk bezig met het overhalen van een compressor! een behoorlijke job! maar erg leuk om te doen! voor de rest liggen we morgen in grant turk. een rustig eilandje in de caribean! het is alleen maar strand strand en een paar winkels!
dus ideaal!
dat is het wel ongeveer voor het moment komende zondag komt Cristina aan boord dus dan varen we voor de rest van ons contract samen! wel weer iets om naar uit te kijken!

groetjes Bernie

• 02 Maart 2010 - 09:34

Lidewij:

Lieve Bernie,

Veel geluk en liefde aan boort.
    Ik hoop dat je al het geluk vind dat je zoekt.

Binnenkort ga ik samenwonen met Jörgen.
    Een hele grote stap voor ons. Ik heb daar ook al werk.

Liefs,
    Lidewij

• 02 Maart 2010 - 12:06

Lia:

Leuk om te horen Bernie.
    Hier schijnt de zon ook weer eventjes.
    Doe Cristina de groeten van ons.
    Guido en Lia

• 03 Maart 2010 - 11:28

Mamsie:

Ja zeker wat om naar uit te kijken! Hopelijk is de tijd voor jullie alletwee snel gegaan. Nou dat word weer genieten samen aan boord en dan nog binnenkort bezoek nou het kan niet op. Hier word gelukkig het weer ook wat beter. Het is echt voorjaar. lekker hoor. Zo te lezen weer aan een flinke klus bezig! Nou Bernie en Cristina groetjes en veel liefs van Jan en Mamsie