Terug aan boord ( Jazz Cruise ) - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu Terug aan boord ( Jazz Cruise ) - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu

Terug aan boord ( Jazz Cruise )

Door: Bernie

Blijf op de hoogte en volg Bernie

19 Januari 2010 | Jamaica, Kingston

Zoals de meeste wel weten ben ik de 16de vertrokken om weer te gaan varen. we zijn vandaag aangekomen in Jamaica. Relaxed......... ik ben momenteel aan het trainen om de wacht over te nemen. vanaf komende zaterdag neem ik de wacht dus ook over. voor de rest is het nog even wennen aangezien ik dat de laatste jaar niet echt gedaan heb! maar het komt allemaal goed en het gaat al aardig.
van de week doen we voor de rest cozumel mexico aan en daarna nog een haven in mexico maar ik kan niet op de naam komen. ik werk momenteel van 18:00 tot 24:00 en in de ochtend van 7 tot 11.

We hebben momenteel een charter (het schip is uitgeleend) voor een Jazz Cruise. dit betekend dat er over het hele schip life muziek is van bekende Jazz Artiesten waaronder Mark Miller voor de mensen die iets meer van Jazz afweten dan mij.

Ik ga nu weer verder groetjes

  • 19 Januari 2010 - 20:04

    Lidewij:

    Hoi Bernie,
    Veel vaarplezier.
    Het zegt me allemaal niet zoveel.
    Sorry,hoor.

    Lidewij

  • 19 Januari 2010 - 21:53

    Emiel & Karolien,:

    Hallo Bernie,

    Zo alweer op plaats van bestemming.
    Het was leuk je gezien te hebben en ook je vriendin. :)
    Het was gezellig!
    Leuk om te lezen dat je op het eilandje Jamaica zit.
    Nou dat is weer eens wat anders, wacht lopen, maar ook wel afwissellend!
    We wensen je weer een goede vaart!
    Vele groetjes ook aan Cristina.
    Van Emiel en Karolien.

  • 20 Januari 2010 - 12:41

    Jan En Mamsie:

    Hoi Bernie

    Al weer al volop aan het werk!
    En vind je de jazzmuziek mooi? Het was kort maar heel gezellig toen jullie thuis waren. We missen nu het gokken al. hahahahah. Ik wens je weer een leuke tijd aan boord en dat de eerste 2 maanden vlug voorbij zullen zijn voor jullie. Liefs Jan en mamsie

  • 21 Januari 2010 - 00:22

    Ricardo:

    Hi Bernie,

    Dat klinkt heel leuk allemaal, geniet ervan en succes met je nieuwe functie.

    Vele groetjes,

    Ricardo

  • 22 Januari 2010 - 08:29

    Jamaica Lernout:

    Hoi Bernie,

    Wat super, naar Jamaica. Daar wil ik toch ook nog wel eens naar toe. Ik ben heel benieuwd hoe het daar is.

    Hier in Afrika snappen ze er soms niks van dat ik zo heet en vragen ze meestal of ik daar vandaan komt, haha nog nooit geweest.

    Ik ben benieuwd naar foto's.

    Groetjes van jamaica.

  • 23 Januari 2010 - 19:14

    Brigitte:

    Hai Bernie,

    Veel plezier tijdens de jazz cruise, ik hou daar wel van.
    Succes met je eerste wacht.

    Groetjes Martien, Brigitte en Berend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernie

I don't like flying and cold weather so i don't know why i am here

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 98305

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 27 December 2009

Panamakanaal

22 Juli 2005 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: