nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu nog 2 weekjes! - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Bernie Rademakers - WaarBenJij.nu

nog 2 weekjes!

Door: Bernie

Blijf op de hoogte en volg Bernie

29 Februari 2008 | Nederland, Kloosterzande

Over 2 weken is het dan weer zo ver!
Dan vertrek ik naar America!
Eerst nog even 5 dagen vakantie en dan terug aan boord! Ik ga 5 dagen op vakantie in San Diego en dan 4 maanden aan boord. dus ik ben 20 juli weer terug thuis! (lekker zomer!).
Ik zal ook deze keer weer proberen om mijn pagina een beetje bij te houden maar kan natuurlijk niks beloven! Moet ook gewerkt worden natuurlijk!
Maar toch ik ga weer groetjes

  • 29 Februari 2008 - 11:56

    Elly En Frank:

    Hallo Bernie,

    Wat een heerlijk vooruitzicht.
    Zo kom je nog eens ergens, dat neemt niemand je meer af.
    In ieder geval heel veel plezier en tot kijk in juli.

    Groeten van Elly en Frank

  • 29 Februari 2008 - 12:05

    Lidewij:

    hoi Bernie,

    Ik ben druk bezig met dingen regelen voor mijn verjaardag.
    Alle uitnodigingen zijn de deur uit.
    Ik vier namelijk 3 keer mijn feest:vrijdag 14 maart voor vrienden/vriendinnen,zaterdag 15 maart voor de Bevers (scouting) en voor familie.

    Ik ga ook dit jaar samen met mijn vader de 4-Daagse van Nijmegen lopen.
    De 4-Daggse is dit jaar 15t/m 18 juli 2008.
    Dat is dus nog voor dat jij terug komt.

    Ik wens je heel veel leuke ervaringen toe.

    Binnenkort moet mijn vader ook weer naar America.

    Liefs,
    Lidewij

  • 29 Februari 2008 - 20:48

    Mark:

    Veel plezier in San Diego en werk ze. Ik heb gezien dat je Kevertje weer al een heel eind in elkaar zit.

    Morgen vertrek ik voor een anderhalve week naar Zuid Spanje. Hopelijk beter weer dan hier.

    Groeten

    Mark

  • 02 Maart 2008 - 04:45

    Jamaica:

    Hoi Bernie,

    Ik zou graag over twee weken ook naar San Diego komen, maar ik denk dat het niet gaat lukken. Zo als je al zegt er moet gewerkt worden, haha. Ik wens jouw in ieder geval heel veel plezier.

    Groetjes van Jamaica.

  • 02 Maart 2008 - 19:10

    Karolien:

    Hallo Bernie,

    Wat gaat de tijd toch snel, over 2 weken al weg! We vonden het wel heel jammer hoor dat we vorige week niet konden komen, ikweet niet of we je nog zien voor je weg gaat, anders wens ik je een hele goede vaart, maar eerst een hele fijne vacantie en geniet er maar van hoor! Wij gaan 4 april naar Amerika, maar dan ben jij al weg! leuk dat er nog iemant naar 4 daagse gaat wij lopen daar ook mee, misschien zien we ze nog, (haha ik denk het niet hoor) maar je weet maar nooit alles kan. Bernie wil je je moeder even de groeten doen? BVBD we komen even goed nog wel een keer hoor!

    vele groetjes van Emiel en Karolien doei!!!

  • 04 Maart 2008 - 20:38

    Lidewij:

    Hoi Bernie,

    Ik heb een vraag:Wat is Karolien van jou?
    En weet je toevallig hoeveel ook hoeveel kilometer Karolien loopt?
    En weet je toevallig ook hoeveel kilometer Emiel loopt?

    Bernie zou jij of Karolien en Emiel zelf kunnen antwoorden?

    Ik loop zelf elke dag 40 kilometer met mijn vader.

    lieve groeten,
    Lidewij

  • 04 Maart 2008 - 22:36

    Karolien :

    Hoi Bernie,

    Zal ik zef even andwoorden aan Lidewij?
    Uuuh ja wat ben ik van jou????????,
    het is namelijk zo... we moeten ook de 40 km lopen iedere dag! er is dacht ik geen keus! O ja de 50 maar dat hoef niet dus ik vind 40 wel genoeg. en 30 zijn we nog te jong voor!

    Nou Bernie met jou alles oké? veel plezier volgende week in de studio hè zwaai je effe als je in beeld ben?

    groetjes Emiel en Karolien!

  • 05 Maart 2008 - 19:46

    Lidewij:

    Hoi Bernie,

    Hoe is het met jou?

    Karolien ik weet natuurlijk wel dat je geen familie van Bernie bent.
    Karolien ik weet niet hoe oud/jong jullie zijn,maar voor de mannen is de leeftijdsgrens anders.
    Dus ik weet niet of Emiel zonder zwart te lopen 40km mag lopen,dat betekent namelijk dat hij 50 plus is.

    Nou weet ik nog steeds niet wat je van Bernie bent.
    Ik ben van Bernie een aanstaande aangetrouwde nicht, ik heb namelijk verkering met zijn neef.

    Sorry Bernie dat ik via jouw berichten een Karolien stuur.

    Groetjes, Lidewij

  • 05 Maart 2008 - 20:47

    Karolien:

    Hoi Bernie,
    op deze mannier krijg je wel veel berichtjes hè ik hoop dat je het niet vervelend vind? maar ik denk het niet, we gaan zaterdag naar brandje blussen in Den Dulaert gaan jullie daar eigenlijk ook heen?
    Lidewij ik ben de moeder van Ricardo een hele goede friend van Bernie (zeg ik toch goed hè Bernie?)
    en wij zijn inderdaad al 50+ vandaar de 40km normaal loopt onze dochter Jamaica ook mee maar die zit in America dus slaat ze een jaartje over!
    ik hoop dat je hier wat aan heb verder wens ik jullie al veel wandel plezier groetjes Karolien!

    en Bernie ook weer groetjes ook aan je ma en Jan doei

  • 07 Maart 2008 - 14:35

    Peter En Marion:

    Hoi Bernie
    Als wij dus goed gerekend hebben vertrek je op 14 maart weer naar America.
    Je gaat dus de zon opzoeken en ons maar kou laten lijden ha ha.
    Ik zou best wel eens willen ruilen, maar of het dan aan boord alles nog goed draait is maar de vraag, wie weet vaart hij dan wel achteruit en dat is ook een stom gezicht.
    Hier gaat alles zo zijn gangetje en zijn we druk aan het zoeken waar we deze zomer met onze caravan voor 4 weken de vakantie door brengen.
    Verder geen nieuws meer
    Een leuke en goede vaart!!!!!
    groetjes uit Oostburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kloosterzande

Bernie

I don't like flying and cold weather so i don't know why i am here

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 98804

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 27 December 2009

Panamakanaal

22 Juli 2005 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: